Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka EGMONT
Opis
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
Gra Zwierzątka oparta jest na bestsellerowej serii książeczek dla najmłodszych Akademia Mądrego Dziecka. Seria Akademia Mądrego Dziecka wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. W grę mogą już grać dwuletnie dzieci.
Cel gry:
- nauka rozpoznawania i nazywania kolorów
- nauka rozpoznawania i nazywania zwierzątek
- nauka kształtów poprzez mowę i dotyk
- ćwiczenie zmysłu dotyku oraz mięśni dłoni i palców (chwytanie)
- rozwijanie interakcji społecznych
Jak się bawić?
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, zapoznaj je z jej elementami. Omów nazwy zwierząt biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka oraz kolory jakie mają. Pokaż dziecku figury geometryczne, nazwij je i daj je dziecku dotknąć i poznać.
Grę można wykorzystać na kila sposobów:
1. Układanie figur na kartach zwierzątek (dzieci 2-3 letnie)
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)
4. Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy gracz stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa.
Pierwsza gra to seria gier przeznaczona dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier. Będą one stymulowały wiele aspektów rozwoju malucha. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Elementy gry:
- 5 plansz zwierzątek
- 20 kafelków z figurami
- 1 płócienny woreczek
Wiek graczy: 2+
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Dane techniczne
Wg wieku | 2 lata+ |